Каспрук “не потягнув” і хоче доручити свою роботу Бешлею(ВІДЕО)
Сьогодні на брифінгу міський голова Олексій Каспрук заявив, що перевізники припинили надавати послуги щодо соціального проїзного. І накрутив навколо цього питання якоїсь бюрократичної каламуті, яка дозволяє подати це хоч якось не надто ганебно. Мовляв, перемовини з перевізниками закінчилися нічим, буде створена комісія. Очолити комісію пан Каспрук зпропонував депутату Володимиру Бешлею, оскільки сам Олексій Павлович “не потягнули”. Так може і все інше Бешлей робитиме? До речі, щодо того, що Каспрук “не потягнув”. На нашу думку, він потягнув і ой, як потягнув, але потягнув на користь перевізників. ( нагадаємо, що вперше питання про скасування проїзного підняли із подачі Олексія Павловича).
Відео: так Бешлей боровся за проїзні кілька тижнів тому. Але не Каспрук:
Коментарі
Автору на роздуми.
Чи знає шановний автор, що останній тариф (2,50) затверджено на підставі розрахунків, понесених перевізниками у 2010 році, коли пальне коштувало приблизно на 60 % дешевше, заробітна плата (і нарахування) була на 20 % менше, запасні частини коштували на25-20 % менше, а дороги були дещо краще?
Чи знає автор, що у тарифі 2,50 закладено лише 3% рентабельності?
Чи знає автор, що новий автобус виріс у ціні приблазно на 30 %?
Чи знає автор у скільки обходяться підприємству пільговики та інші групи пасажирів, які їздять безкоштовно?
Є ще багато запитань на тему “а чи знає автор?”
При цьому автору одна порада – досить рахувати чужі гроші, а купіть кілька автобусів, заправляйте, ремонтуйте, платіть водію та й катайте свіх безкоштовно.
Руслан, водил, п** дящих деньги на маршруте и не сдающих кассу в полном объеме , тоже никто не отменял. Лично слышал от одного из водил маршруток “… и 200-250 грн. в карман , иначе нет смысла на маршрут в 5 утра выходить.” Так что в кадрами, которые , как известно , решают все, тоже не мешает порядок навести.
Три відсотки рентабельності у 2010 році при ціні 2.50. І досі виживали?. Та ну))) Значить така ваша звітність
Хватит прибедняться. Подсчёт устроил.
Сначала подсчитай, куда делись фабрики, заводы,
что строил народ.
Считать деньги и не надо, они сами вылезают.
Всё видно, кто как живёт, обилечивает и т. д.
А чего не ремонтируете дороги за свой счёт,
почему не сдаёте деньги на восстановление
экологии? Где цивилизованная касса в автобусе
для покупки билетов, хотя бы на входе?
Советы не давай, это глупо, я мог бы посоветовать тебе , например, выучиться на артиста балета и
выступать в Лондоне, будешь много денег получать.
Доходы скрывают, налоги платят заниженные,
а гонору – выше крыши.
Сараку, бідний ти наш. Вчися, працюй, як ми
працювали, а потім , не дай тобі Бог, щоб все щезло
у тебе, ти будеш старенький, хворий, тебе будуть
викидати з транспорту, щоб ти получав мізер
пенсії – 1150 грівен.
Руслану на роздуми.
Коли у Чернівцях запроваджували ціну за проїзд у 2 грн. 50 коп. у Львові та Івано-Франківську (при тій же вартості бензину, запчастин. автобусів і т. д.) тариф був – причому донедавна – на 20% нижчим – лише 2 грн. Хоча відстані у тому ж Львові більші за чернівецькі. То це як?????????
Мужики!!!
Якщо всі такі мудрі – вперед, ідіть у цей бізнес.
Що стосується водіїв – у нас є чудова ДПІ, нехай її працівники виходять на рейс з 5 до 24 і контролюють;
Щодо виживання – на сьогодні з виручки в 30 тис. грн. 25 іде на пальне;
Що стосується малих пенсій так це питання до тих хто Вам призначив таку пенсію.
А тепер по суті ціни:
Київ від 3,5 до 4 грн. (тільки комунальний по 2 грн., але у столиці напевне є кошти у бюджеті), Дніпропетровськ – 4 грн.,
Львів – 3 грн., Івано-Франківськ – 3 грн. і т.д.
Не треба контролювати, а поставити каси.
Ціни були нижчі, так ви так кричали, от маєте:
вони і піднялися.
Пенсії наші можна побачити: дорогі машини на дорогах,
якісь дворци, вілли на морях і таке інше.
Не кожному бізнес по совісті.
Стоимость проезда в общественном транспорте в городах Украины по состоянию на май 2013 г.
http://like.sumy.ua/images/news/2013/may/stoimost-proezda-v-gorodah-ukraini.JPG
Как известно, Черновицкая область находится на последнем месте по уровню заработной платы.
Во Франковске тариф до июня был 2.0, а с июня стал 2.75 при том, что перевозчики обязаны бесплатно возить ВСЕХ пенсионеров с 11 до 16 часов . Вот так вот ….
ну и тупой же этот каспрук((((
когда его уже снимут?((
Сделайте конкурс перевозчиков . Найдутся фирмы кому это будет выгодно . Зачем так страдать и работать себе в убыток. Может пригласить перевозчиков из Франковска? А наших на пенсию .
Хорошая мысль. И наши перевизныки не будут страдать, и пенсионерам хорошо. При желании
этот вопрос можна решить.