Доброго ранку! Соціальним проїзним гаплик.
Як ми вже колись зауважували на шпальтах “Чернівці Таймс” новообраному меру Каспруку багато простіше вирішити проблему перевізників, аніж пенсіонерів. До речі, саме з подачі Олексія Павловича вперше і піднялося питання про те, щоб скасувати соціальний проїзний. Так ось від сьогодні, схоже, соціальним проїзним гаплик. А як же завяи, що Михайлішин спекулює і міське керівництво і в думках не мало???((( І що краще для людей, простодушний піар Михайлішина, який приносив їм користь щодня, або “реалістичні кроки” Каспрука, то це вже вирішувати чернівчанам.
Інтернет-видання chernivtsi.comments.ua та “МБ” повідомляють:
З 12 червня чернівецькі перевізники не будуть возити пільговиків за соціальними проїзними. Інформацію про це molbuk.ua підтвердило кілька перевізників, пише «МБ».
Нагадаємо, що про відміну соціальних проїзних перевізники заговорили ще у березні.
Перевізники запевняють, що їх не зупинить мораторій про заборону відміни соціальних проїзних, ухвалений депутатами міської ради на одній із сесій. Тож, цілком ймовірно, що з 12 червня замість соціальних проїзних пільговикам довдеться платити 2,5 гривні.
– Не будемо брати пільговиків за соціальними проїзними,– запевняє директор фірми-перевізника Павліна Храпчинська. – Ми спілкувалися з мером Каспруком, повідомили, що перевозити пільговиків нереально, і ціну на проїзд потрібно підвищувати. Але жодних пропозицій так і не отримали.
Не буде соціальних проїзних і в інших маршрутках. Це підтвердили перевізники маршруток № 5, 9, 11, 12, 13.
Міський голова Олексій Каспрук на запитання molbuk.ua, що буде із соціальними проїзними після 12 червня, зазначив, що зараз триває переговорний процес.
– Перевізникам за соціальні проїзні міська рада, на жаль, нічого не платить, – каже Олексій Каспрук. – Тому заборонити відміняти проїзні теж не можемо. Не хочеться, щоб вони розпочали страйк і заблоковували місто, як це було в Івано-Франківську. Звісно, хотів би, щоб соціальні квитки залишилися. Тож шукаємо компромісного рішення з перевізниками.
Кінець цитати.
Судячи з того, що переможних реляцій на сайті міськради немає, від сьогодні пенсіонери платитимуть гроші. Цікаво, що буковинська преса так показово знущалася над соціальними ініціативами, і пояснювала, чому це неможливо, що і зараз, очевидно, повідомлення про відміну викличе мало не бурхливу підтримку) На кшталт,”а що ж вони хотіли на халяву їздити”. Здається це єдина країна у світі із стодоларовою середньою пенсією, де влада відверто заявляє, що їй покласти на соціальний аспект
Коментарі
Досягнення майдану. ” Спасибі “, особливо студентам,
бо дурні.
Прощавай, соціальний. Єдиний, хто подумав, що старим
тяжко ходити, був Михайлішин.
Михайлович, повертайся ! Каспрук жене нас на годилів !
ТВАРЮКИ !
Здравствуй . ужас, Каспрук поднял этот вопрос
ещё до его избрания , всё равно люди проголосовали
за него. А чого? Не думають головою, а іншим місцем.
Топайте собі, варікозні ноги. Вони старих мають
за сміття, гай, гай на гадилів.
Доброго вам утрічка! Каспрук добре вміє локшину
вішати на вуха . А що Михайлішин ? робить добру
справу , так собі якийсь скромний.
А нам локшину подавай, щоб знімали і їли.
На нормального человека похож. У нас любят
одутловатое, животатое, с хитрыми глазёнками.
Вообще-то пенсионеры могут ездить и на троллейбусах, не надо тут драматизировать. Раньше без этого столько лет жили и ничего.
Желаю тебе всю жизнь ездить в троллейбусах.
Это раз, а два : По этому поступку видно , какой
из него мэр, и люди ему нафиг не нужны.
Їздити тролейбусом пенсіонери, звичайно, можуть. Але не скрізь. З Садгори, Роши та ін. мікрорайонів, де немає тролейбусів, добратися можна лише маршруткою. Садгірським пенсіонерам до лікаря, аптеки , райвиконкому, комунальних підприємств треба або пішки йти (часто досить далеко), або мізерні пенсії витрачати. Нерівність становища пенсіонерів, що проживають у різних мікрорайонах міста!
Пільги на проїзд у міському транспорті діють незалежно
від соціальних проїзних квитків
Пенсіонери, інваліди, чорнобильці, діти з багатодітних родин мають право на безкоштовний проїзд у Чернівцях на всіх тролейбусних маршрутах та тринадцяти автобусних маршрутах. Ця пільга діє у разі пред’явлення пенсійного посвідчення незалежно від наявності соціального проїзного квитка.
Маршрутна мережа автобусів, де діє пільговий проїзд, забезпечує можливість добратися із мікрорайонів Садгора, Стара Жучка, Роша, Калічанка, Гравітон до центру міста, вулиць Комарова та Південно-Кільцевої або найближчої тролейбусної зупинки. Пільговий проїзд на цих автобусних маршрутах діє впродовж всього інтервалу руху транспорту.
Автобуси, які здійснюють пільгові перевезення, мають позначення «ПІЛЬГОВИЙ». Вони працюють на маршрутах № 1, 2, 3, 4, 6, 10А, 19, 21, 23, 26, 26А, 27 та 28. Перевізники, які забезпечують зазначені маршрути, попереджені про недопустимість порушення графіків руху пільгових автобусів. Дотримання інтервалів руху пільгових автобусів контролює управління праці та соціального захисту населення міської ради та міський центр організації пасажирських перевезень. Скарги на порушення перевізниками правил перевезення пільгових категорій населення приймаються за тел. 551404 або у вигляді електронних звернень на сайті міської ради. З перевізниками, які порушуватимуть правила перевезення пільгових категорій громадян, розриватимуть угоди на обслуговування маршрутів. Їх не допускатимуть до участі у конкурсах на право працювати на міських маршрутах.
Міський голова Олексій Каспрук закликає усіх перевізників – тих, хто отримує і хто не отримує компенсації за пільгові перевезення,- бути соціально відповідальними, людяними, пам’ятати, що всі ми – одна чернівецька родина і не маємо право залишити без допомоги наших батьків, тих чернівчан, хто потребує нашої підтримки.
Водночас робота щодо розробки та запровадження у Чернівцях нової сучасної системи забезпечення пільгового проїзду у громадському транспорті із застосуванням найкращих практик європейських міст триває. До участі у цьому процесі може долучитися кожен небайдужий чернівчанин. Пропозиції приймаються за тел. 551404.
Локшину усім вам вішає Михайлішин. Соціальні проїзні – це винятково добровілдьна справа перевізників. Михайлішин і регіональна банда нагнула перевізників, примусивши їх погодитися на це добровільно-примусово. Регіональної банди більше немає. А добрі справи з примусу не робляться. Тому ,якщл б вибори виграв і Михайлішин, соціальні проїзні все одно не діяли б. Бо перевізники тупо не бажають безкоштовно возити пенсіонерів і мають на це право. А у Михайлішина в сьогоднішніх умовах вже не було б чим на перевізників тиснути. Тобто треба було б найти кошти на компенсацію. А знайти їх у порожньому бюджеті навряд чи вдалося. Здається, Каспрук таки справжній мер, а не популіст, якщо не боїться називати речі своїми іменами. Думаю, що і з пільговим перевезенням пенсіонерів він питання також вирішить в рамках закону, а не по понятіям, як Михайлішин.
Вай-вай, які благодійники перевізники. Яке ж БЛАГОДІЯННЯ – у години, коли маршрутки їдуть напівпорожніми, дозволити безплатно проїхатися злиденним пенсіонерам.
І ЗА ЦЕ ЇМ ЩЕ ЩОСЬ ВІДШКОДОВУВАТИ????!!!!!
Раз Ви такий сердобольний, уболіваєте за сарачат-перевізників, поспостерігайте тепер за наповнюваністю бусиків
Пацан сказал, пацан сделал. Это про Леху. Правильно решил. Лохов нешустрых нах…. Умели пенсию 100 долларов заработать. Сумеют и до больнички добежать на морщинистых ножках. Михайлишин плохой. Пиарщик , добряка решил поиграть. А Леха конкретос, кинул людишек и все пучком. Перевозчиков теперь портретом Виталика будут пугать. А Лешу вместо иконки на лобовухе вешать. В очках, с нимбом і гаслом: вибачте пенсіонери, що держава не змогла забезпечити вам гідну старість. І всі плачуть. Як на мітингу у Кім Ір Сена
А чи знаете ви, що чим більш завантажений автобус, тим швидше він амортизується і бере більше пального, ніж порожній. Тож усі ці закиди, що перевезення пенсіонерів у непікові години не завдають збитків, роздуми гуманітаріїв.
І непікових годин у Чернівцях, коли повно студентів та молоді, майже не має. Тому не треба тут згнову будувати комунізм аля донбас. Пенсіонерів у Чернівцях уважать і без Михайлішина.
У нас должны быть законные права, благодеяний нам не надо. Мы вкалывали так, что есть ещё
что воровать нашим благодийныкам.
Михайлишин таки был трудяга в отличии от некоторых. Это уже не имеет значения.
У Каспрука нет твёрдого слова, конечно
перевизныки имеют больший вес чем пенсионеры.
Из принципа никогда не сяду в автобус, пойду
пешком, авось дойду.
Каспрук – ты ТВАРЬ (((((((((((
Просто – КОНЧЕННЫЙ (((((((((
Погребальная контора: Милости просим.
Старики у нас совсем не защищены законом.
Всё ясно и так, больше ничего не надо говорить
о нашей державе.
АЛКАШ !!!!!!!!!!!!!!!!
НЕ МОЖЕШЬ – НЕ МУЧАЙ ГОРОД !!!!!!!!!!!!!!!
Умные студенты, были у будут за Виталика! Те кто понимает что было много сделано для города,а теперь городу и соц.незащищенным людям будет тяжело! Ну надеемся на то что люди дадут оценку действиям “мера”
Хочеться відповісти автору відписки, де згадуються можливості садгірських пенсіонерів користуватися пільговим проїздом. Маршрутки № 1, 2, 23 відправляються з центру Садгори (зуп. “Космо”). Ті ж пенсіонери, що живуть на Новій Жучці, Шанцях, Слобідці мають добре тренуватися, щоб мати сили до них дійти. А про пільгові місця та рейси розкажіть своїм батькам.
Стосовно збитків, які несуть перевізники, розмова безпідставна. Доти, поки не буде обліку перевезень через квитки, ніхто не дізнається справжніх розрахунків. І, крім того, чому, якщо перевезення не вигідні підприємцям, вони платять відкати за отримання рейсів?
вообще -то у нас дороги – громаде принадлежат. перевозникам – автобусы – нет проблем. Но дороги по которым перевозники себе на дворцы зарабатывают – принадлежат городанам. И асфальт тот, и брусчатка. Это ж все эти же пенсионеры и делали – в отличии от вора каспрука.
Вот перекроют пару улиц – СВОИХ – возле мерии, может пингвин задумается.
Все хотят быть умными за чужой счет. А вы попробуйте и потом говорите. Содержать в техисправности автобус на дорогах громады стоит тяжелых денег. Кроме того есть поняие рентабельности и расширеного воспроизводства. Считайте. Либо ездить на автобусах с гвоздями в лавках.
Никто не имеет права отказать в перевозке льготных пассажиров. За это даже есть ответственность. Только подскажите пожалуйста, грамотные экономисты, сколько должен стоить билет на автобус при стоимости автобуса в 400.0тыс. грн и цене на топливо 14.60, при з/п водителя в 3000 грн. и т.д и т.п.
Подскажите , пожалуйста, откуда взялись эти
400 тысяч на покупку автобуса? Не с народа ли?
На народные деньги куплены автобусы путём всяческого обмана и обкрадывания населения.
Откуда при зарплате 3000 гривен вырастают у перевизныкив ДВОРЦЫ и почему они не отчисляют
деньги на ремонт дорог, которые разрушают?
Показываешь социальный – на лице перевизныка
раздражение , разочарование, как же пропало
2гр 50. Для них люди те, кто даёт деньги
в данную минуту. А кто-то там когда-то
трудился, зарабатывал всё это ЧЕСТНЫМ ТРУДОМ,
ему пофиг.
ПРОТИВНО, я перестал ездить, мне милостыня
не нужна. Я не люблю эти лица, на которых написано : деньги , деньги и ещё раз деньги.
А что из этого выходит? Мы уже видим по обстановке в стране.
Я залишу цей соціальний як память що хтось
в місті потурбувався за мене це приємно