Вчені взяли й довели, що університетські лекції зовсім неефективні

27.05.2014

ослідники порівнювали результати іспитів студентів, які просто слухали традиційні лекції, та тих, хто вчився у форматі активного засвоєння матеріалу. Виявилося, що останні виконали усі завдання на 55% краще аніж колеги. Очевидно, між методами викладання та результатами студентів пролягає дуже чітка залежність, передає gazeta.ua.

На базі досліджень, вчені рекомендують впроваджувати більш динамічний процес навчання. Студенти та викладачі мають у рівній мірі приймати участь у обговореннях. До того ж, кожну тема варто підкріплювати рядом практичних завдань.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи