На Буковині створили Контактний центр для розгляду звернень громадян до влади

26.12.2013

26З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян у Чернівцях створили бюджетну установу – Контактний центр Чернівецької області, який є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.

Про це повідомляють у прес-службі ОДА.

Основні завдання Контактного центру полягають у забезпеченні оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами-підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через інтернет-мережу.

Зокрема, центр моніторить найважливіші соціально-економічні питання, які потребують невідкладних рішень, й надає відповідну інформацію облдержадміністрації. Окрім цього, він готує матеріали для формування інформаційно-наукового довідника автоматизованої інформаційної бази звернень, вносить пропозиції щодо його удосконалення та подає їх до Урядового контактного центру.

Контактний центр Чернівецької області має право отримувати інформацію від органів виконавчої влади про результати розгляду питань, порушених заявниками у зверненнях, роз’яснення щодо норм законодавства та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань. Утримання Контактного центру здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

Як вигадують кримінальні справи

Останні новини