Завчасне закриття магазинів порушує права споживача – Надія Кутиніна
Завчасне закриття магазинів, навіть на 5-10 хвилин, є порушенням правил торгівлі. В.о. начальника держінспекції з питань захисту прав споживачів у Чернівецькій області Надія Кутиніна зазначає, що відповідно до статті 17 Закону України “Про захист прав споживачів”, продавець зобов’язаний надати споживачеві достовірну й доступну інформацію про режим роботи свого підприємства. Крім того, в Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення зазначається, що “біля входу до торговельного об’єкта на видному місці розміщується інформація про режим роботи”, а “у разі закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт суб’єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття”. Важливо, що вказаного режиму роботи повинні дотримуватися всі магазини, незалежно від форм власності, тобто навіть, якщо магазин приватний, його власник не має права зачиняти магазин раніше за вказаний на вивісці час.
“Якщо магазин зачиняється раніше за вказаний на вивісці час, вас відмовляються обслуговувати – можна сміливо писати скаргу, – каже Надія Кутиніна. – По-перше, вимагайте книгу скарг і залишайте свій запис там. По-друге, можна написати скаргу директору магазину. Та все ж найдієвішим способом буде звернутися одразу до Держінспекції з питань захисту прав споживачів, яка проведе перевірку в торговельному об‘єкті щодо дотримання режиму робочого дня”.
Залишити відповідь