Чернівцями їздитимуть тролейбуси-примари?

27.01.2016
dghjkl;

поїхали до Бауера

 

Історія з бухарестськими тролейбусами, які мали б курсувати вулицями Чернівців із малобюджетного детективу поступово перетворилася на таку саму дешеву комедію. Бо вся ця ситуація нагодує фінал відомого анекдоту про віртуальну реальність, коли віртуально у нас 300 тролейбусів, а реально… маємо те, що маємо.

Напередодні місцевих виборів Олексій Каспрук був щедрим на обіцянки. Тому усі сильно зраділи коли Олексій Павлович повідомив, що влада столиці братньої нам Румунії готова передати Чернівцям вживані (але у пристойному стані) тролейбуси. Щоправда, вже тоді ніхто точно не міг назвати точну кількість «рогатих», які ми мали отримати. Дійшло до того, що була озвучена цифра у 300 одиниць рухомого складу. Але Каспрук її швиденько спростував. Також незрозуміло було на яких умовах ми ці тролейбуси маємо отримати. У коментарі нашому виданню у вересні минулого року міський голова не сильно прояснив ситуацію:

« Ми будемо шукати кошти. Грантові кошти, можливо. Якщо ні, то з міського бюджету.Цей механізм зараз нема змісту прописувати, поки не прийняте принципове рішення про те, що вони готові передавати нам тролейбуси».

Вибори закінчилися. Про тролейбуси усі забули. Але минулого тижня саме ця тема стала формальним приводом для чергового вояжу Каспрука до Румунії під дбайливим керіництвом свого політичгного патрона Максима Бурбака. Про що Максим Юрійович і поспішив радісно сповістити на своїй сторінці у фейсбуці:

«Разом з Чернівецьким міським головою Олексієм Каспруком зустрілись з його колегою паном Іоан-Ражван Сава Primar General Municipiul Bucuresti (міський голова Бухаресту). Домовились наступного місяця направити робочу групу з Чернівців для практичного опрацювання питання передачі електротанспорту від Бухаресту Чернівцям».

Читаєш Максима Юрійовича і задаєшся логічним питанням – а які практичні результати цієї зустрічі?

Виявляється, їх знов не має. Бо, як визнав на своєму брифінгу Олексій Каспрук, так і не досягнуто домовленостей ні про кількість тролейбусів, ні про строки, ні про умови їх передачі. Єдине, що стало очевидним так це те, що все одно доведеться платити (скоріш за все з міського бюджету) за доставку та інші речі. А задля імітації процессу продовження перемовин у лютому, під виглядом, робочої групи до Бухаресту поїде партія туристів-чиновників.

А з цього випливає наступне питання –  чи вартує гра свічок? Адже тролейбус це не просто коробка на колесах підключена до електричного дроту. Це запчастини, обслуговування і багато інших речей. Чому їх позбавляються у Бухаресті? Тому що шибко багаті? Чи тому, що вони просто невигідні? Справді, чому б відносно небагатій країні щось жертувувати Чернівцям? Або як подавав мер перед виборами, навіть робити вартісні подарунки?(велося ж навіть про безкоштовність з якогось переляку) За які заслуги?  Є підозри, що ці  румунські «рогатики»  у мішку можуть стати суттєвим тягарем, як для міського бюджету, так і для Тролейбусного управління.

Зрештою, остаточні висновки можна було б робити, якби ці тролейбуси, й справді, були в наявності. А поки що вони, як халва: говоримо-говоримо, а солодше у роті не стає.

При цьому всьому є ще один нюанс. Адже якщо вірити Каспруку, то нині тривають переговори з ЄБРР щодо гранту на закупівлю 40 нових тролейбусів.

Тоді навіщо старі румунські?

Чи просто хтось вже запустив механізм відмивання бюджетних коштів і не захоче від нього відмовлятися?..

Андрій Тисовський

Коментарі
  • На тобі, Боже, що нам не гоже.
    Бідній країні Румунії вигідніше продати нам цей хлам,
    ніж дома утилізувати.
    Це просте відмивання грошей.
    Нашо нам ця рухлядь, як тривають переговори на закупку 40 нових тролейбусів.
    На що нам секенд хенд і ще самовивіз і наша розтаможка.
    Продан би НІКОЛИ так не зробив.

  • Продан НІКОЛИ і не зробить. Бо він просто НІКОЛИ не буде керувати ЦИМ містом. Як би вам цього не хотілося..

  • і да, чого в статті ні слова про Віталькіні вольво? прямо аж напрошується паралель..

  • …бо дурні. Не прізвища нас цікавлять – а щоб був
    хазяйський керівник. А закупляти хлам, то дурне, тьфу.

  • Справа в тому, що ніколи Бурбак нічого не зробив, щоб
    це було не на ЙОГО КОРИСТЬ.
    Звідсіля треба починати.
    Ці тролейбуси потрібні йому, а нам потрібні і вигідніші
    НОВІ ТРОЛЕЙБУСИ.

  • Ваш сайт аж із штанів вистрибував, коли Михайлішин придбавав б/у тролейбуси, які їздять по 2 маршруту. А тут і тролейбуси погані, і ремонтувати їх дорого. Шановні, з’їздіть до Вінниці, і подивіться які там трамваї б/у зі Швейцарії, і як вони допомогли у роботі електротранспорту у місті.
    А так чесати язиками у нас вісі спеціалісти екстра-класу.
    А коли працювати – допомоги ніякої.
    Отакі от, дітки, пироги, тобто тролейбуси. Нам краще їздити в старих подертих тролейбусах, ніж щось робити…

  • 40 нових тролейбусів для нашого міста буде доста,
    а ці старі – віджили своє, на свалку хай їх відвезуть
    у себе. Наші гроші нові і тяжко зароблені, щоб
    міняти їх на різні кучі металобрухту.

  • Ваня, ти чув про 48 нових тролейбусів?
    Так краще їх закупити.
    Є таке присливя — я дуже бідний, щоб покупати
    дешеве, бо воно не вигідне.
    Якщо ти добрий газда, розумієш про що я говорю.
    А по – друге – одне закупляти у Швейцарії,
    там тролейбуси – нормальні, навіть старі, не
    зрівняти з румунськими.
    І при чому тут Михайлішин та інші керівники.
    ТИ зрі в корень, як газда. На що гроші витрачати
    задурно?

  • А скільки грошей витрачається на поїздки, а ще повинні за бюджетні кошти поїхати депутати – туристи
    туди дивитись, знов мер знімає з себе відповідальність.
    Їх же треба буде ремонтувати.

  • Ви не цікавились політикою?
    От вона прийшла до вас додому
    у вигляді долару по 27 і
    і різного секенд хенду.

  • Как не крути, не может быть лучше, потому что мы ничего не производим, а только набираем долги, за 2
    года – 37 миллиардов дол., у нас много погибших,
    инвалидов, безработных, экономика разрушена.
    Включите свой здравый смысл.

  • Бухарест купує нові, там в нормальному стані тролейбуси Ікарус, яким 13-19р, аналог Шкодам, сусідні обласні центри(Тернопіль, Франківськ, Луцьк….) КУПУЮТЬ!!!!! тролейбуси яким 20-25р!!!! Чернівцям 40 нових + 20 наявних в нормальному стані буде замало, потрібно ще хотяби 60 б/у, для нормального функціонування і розвитку транспотрної системи!!!

  • Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Щоб додати фото у коментар, необхідно в текст вставити ссилку на фото.

    Як вигадують кримінальні справи

    Останні новини